sjukt barn.

Få barn på dagis, många som varit sjuka. Och nu kom lapparna upp på dagis om att det går magsjuka. Så att lämna barnen på skola och dagis känns inte alls bra när man vet att dem snart åker på det. Pontus ska dessutom bli opererad nu på onsdag och vi vill absolut inte att han ska bli sjuk och missar operationen då han väntat länge på detta. 
 
Så idag när jag hämtade barnen så satt nathalie på toaletten och en förskolelärare stod utanför med plasthandskar och sa att hon just hade pratat med Pontus och ringt och sagt att Nathalie var dålig. Diarre, två gånger.
Så pontus får vara hemma med henne i morgon  förmiddag och jag tar henne sen på eftermiddagen. 
Sen på onsdag får jag väl vabba för då ska Pontus bli opererad som sagt. :/
 
 
Ja annars hade vi just kollat på tinkerbell på datorn.. Det finns en hemsida med massor av filmer som man kan se online ;) hur jäkla bra som helst =) Jag såg cockpit, modig och någon  streetdance film igår!
 
Ja det var allt för idag! Nu ska jag försöka uppfostra barnen här som bråkar!


Kommentarer
Anonym

Usch :( Vad för operation ska han genomgå? Håller tummarna att ni inte blir sjuka så han kan opereras.

2012-11-26 @ 20:07:31
Eva

Ja vad är det för operation han skall göra?

Tråkigt med magsjukan..

O vad är det för sida du har hittar? Vill också seeeeee!

2012-11-27 @ 07:11:35
URL: http://minioman.blogg.se
eva

Nä har inte alls velat skriva om det, mådde så dåligt pga olyckan.. Dock inget allvarligt hänt med oss, men stackars bilen som vi bara hade haft i 11 dagar då mådde inte alls bra. O pengarna som det kostade hade kunnat gå till något roligare, men tur att vi tog helförsäkring + tillägget mer. Annars hade det blivit en dyrare historia..

Kan inte uppdatera via mobilen längre.. =(
Men skall skärpa mig..

2012-11-27 @ 07:29:16
Eva

3000 kr och 1600 för hyrbilen + att jag tankade (inräknat) Så det blev pengar utav det ändå... :((

2012-11-28 @ 20:28:35
URL: http://minioman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0