Hej alla!

Hur är det med er läsare? Har vi några kvar förutom Eva? hehe
 
Tiden har sprungit iväg. Har inte haft så stor lust att blogga.. Man kommer hem efter jobb, lagat mat, myser med barn , dem går och lägger sig och så sätter jag mig här och lyssnar på spotify och gör allt annat :). Pontus har fastnat i sängen och ligger där större delen och när han inte gör det ligger han i soffan. Minns knappt när vi satt tillsammans och tittade på tv ihop :) Så blir det ibland!
 
 
Annars så har vår stora tös haft lucia på dagis! så här såg hon ut =)
 
Och Hampeman hade barnkalas i söndags =) farmor hade erbjudigt sig att hjälpa till med tårtan och sedan ta nathalie på äventyr s¨å hampus kunde ha kalaset i fred men det fanns plats till henne med så hon fick vara med.
 
 
Sedan har jag lagt ner min andra blogg. Orkar inte klydda med två. Nedräkning pågår, 4 månader kvar :).
 
 
God kväll alla, snart julkalendern :)


Kommentarer
Eva

Hihi. Tack för en uppdatering!

Åh dom är så söta. Dom har verkligen växt, speciellt lilla Nathalie. Skall bli kul o träffa dom :)

Okej. Hör av dig så fort du vet.

2012-12-18 @ 19:49:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0