kommande dag-

Hej kära läsare.. Då var vi här, denna tisdag.. Igår som jag skrev när vi hämtade Nathalie så hade hon fått diarre. Då ska man vara hemma 48 timmar efter normal avföring.. Ja jag vet inte riktigt hur det är med henne eftersom båda barnen har en sån jäkla rethosta och innan hostade hon så hon kräkts, ett par omgångar efter varandra så hon fick näs blod =(. Men annars är hon glad och lekfull. Pontus var hemma med henne idag och frukost fick hon i sig, lite middag har hon med ätit men hon har inte bajsat än så jag vet inte hur det ser ut. Jag vabbar i morgon iallafall för kl 08 ska Pontus opereras så vi ska köra han dit och hämta han sedan. Ni frågade vad som hänt. Han gjorde sig illa med handen för 4 år sedan på jobb. Han uppsökte läkare men dem kollade aldrig så nogrant va det var. Det skulle läka av sig själv... Och med åren har det gjort ondare och ondare i handen så nu efter flera månades besök med läkare och sjukgymnast fick han tillslut en magnetrönken där dem såg att handen är bruten. Inte så konstigt att han haft ont! Så så är det... Nu ska jag snart försöka sova.. Kommer bli en kämpig natt med hostiga barn.. Har redan gett båda medicin men på Nathalie verkar det inte vilja ge med sig. Hoppas den ger med sig på Hampus för han har lätt för att kräkas... Annars så börjar vi julpynta på fredag. På lördag är det ju den 1 december =) Så idag gick jag inom myrorna faktiskt ( brukar aldrig handla där annars) jag hittade en fin stjärnstake, röda sterinljus och röda fina panelgardiner.. När börjar ni julpynta?


Kommentarer
Anonym

Usch vad hemskt. Hur kan de missa en bruten hand??? Vården hmmmmmmmmmm. Krya på barnen. Julpyntet sattes upp idag!

2012-11-27 @ 21:56:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0