Heminredning.

Har inte skrivit det på min blogg innan och behöver väl egentligen inte göra det i heller men några kanske ser på min blogg eller facebook att jag och Eva blivit vänner igen. Visa tog det negativt och några tog det positivt.- och egentligen är det väl helt upp till mig??!

 
.
Jag och Eva saknade varandra som vänner och pratade ut och jag är ingen person som går och grubblar och hänger läpp resten av livet. Jag saknade henne och hon saknade mig och vi pratade ut och allt känns jätte bra nu och att umgås med Eva är precis som förr!  Vi fyra, Eva och hennes sambo fungerar ju bra ihop med oss också så att fira nyår med dem visste jag att det skulle bli roligt och det blev en massa skratt!
 
Iallafall Pontus ville att vi skulle ändra om här hemma lite. Vi hade ju möblerat om dagen efter vi gifte oss men aldrig satt tillbaka tavlor, speglen och sådant så i förgår körde jag och Nathalie till Ikea för att handla hem en stor hylla och lite tavlor. Vi satte upp tavellistar och då såg jag att jag måste byta ut lite av våra foton så nu har jag plockat ihop lite bilder att framkalla.. Medans jag gjorde det insåg jag att 2012 talet har jag varit jävlligt dålig på att fota! Jag tittade tillbaka på bilderna från förra året igen och vad fina foton jag hittade =)..
Så jag lovade mig nyss att jag måste fota mer 2013 =). Har dessutom beslutat mig att börja träna detta året!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här blev det i vardagsrummet: 
 
Nya tv:n kommer i morgon =) =) =) 
 
 
 


Kommentarer
Agda

Fina vän.. Vill aldrig mista dig igen!! <3

2013-01-01 @ 18:34:40
Anonym

Måste också börja träna. MÅSTE!! Så till löning blir det att besöka ett bemannat 24/7.

2013-01-01 @ 18:36:46
Pernilla

Roligt när man fixar hemma :).
Ja det där med fotograferingen ska jag också ta tag i, längtar tills jag ska gå kursen hos Emelie :).

2013-01-01 @ 21:59:41
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0