andevärlden

ag hade tänkt ta hem ett medium, se om hon hittar något i andevärlden. Det finns någon jag gärna hade velat ha kontakt med. .- Någon som är intresserad? Tänkte dra ihop ett litet gäng, man måste vara minst 6 pers och det kostar 250 kr per person.. Någon som är Intresserad? Någon som testat detta förr? Annars så gick vc som jag tänkte det skulle gå. Ingen astma hosta utan en bakterie. Fick utskriven mer medicin som Hampus med kunde få. Nathalie har vilat större delen av dagen idag då hon har feber.. I morgon går hampus i skolan och jag ska jobba så pontus får ha nathalie så gott det går. och i morgon blir det fredagsmys med me chips :) nu ska jag snart stänga ögonen.. Nattti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0