Lille julafton

Vill snabbt påpeka att inlägget som jag skrev sist, blev inte alls sämsta julen men det var nära..

 Vad det handlar om håller jag för mig själv, det blir lugnast så eftersom bloggen är öppen men men visst har börjat på ett inlägg om allt här i bloggen men ändrar mig alltid i sista sekund innan jag ska klicka på publisera.
 
Julen blev mycket bra och vi firade lille julafton hos barnen farmor och farfar, faster vicki och barnens gammel farmor Inger.
 
Först åt vi sill, lax, ägg och vörtbröd mm..
 
Sedan blev tradionella julbordet =). 
 
Vi öppnade julklappar och barnen fick kläder som dem så väl behöver och sedan fick dem små andra saker men det bästa var ju ändå surfplattorna från farmor och farfar!!  Nathalie öppnade sin först och blev så chockad då hon älskar ipaden på dagis =).  
 
Kvällens bilder.
 
 
 
 
Vicki med sin farmor
 
 
Min stillige man =)
 
 
Farmors gran blir alltid så fin så nästa år ska jag göra en kopia av hennes haha =).
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0