vabb-appen

Ja lussebullarna blev goda =). och sen fick Pontus sådan värk i sin hand så jag åkte till Pernilla och fick några starka tabletter till Pontus då hans recept inte har kommit in än från läkaren.. Det har väl blivit något fel på vägen. Gav henne en burk lussekatter som tack för tabletten och åkte inom affären och köpte massa olika glasser till vår sjukling här hemma. Dumpade av glassen i frysen för att sen hämta hämtmat. Nu har jag just vabbat via en app. Inte gjort det innan så får se hur det funkar. Min chef ringde mig innan också och pratade om mina ställen nu när jag är hemma dessa två dagarna. Fick även 3 extra jobb, två av dem i nästa vecka.. Ser massa extra pengar ;) Tyvärr försvinner dem lika fort då Pontus får mindre i lön nu =(. I morgon får vi se hur familjen mår.. Tror det blir massa filmmys och bara ta det lugnt. Nu ska jag försöka få Hampus i säng. Nathalie sover redan... Ha en fin lilllördag. // Diana


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0