Nathalie 4 år!!!! :)

I fredags fyllde vår stora tjej 4 år! Vi hade bjudit in mina föräldrar, pontus föräldrar och våra syskon med respektive.  Men som alltid när vi bjuder till barnkalas blir det alltid uppdelat på två gånger. Den enda gång vi lyckats få ihop alla var när Hampus fyllde 1 år. Hoppas att på Hampus 6 års kalas att alla kan komma då för nu blev det kalas både fredagen och lördagen och nu är det söndagen och jag känner mig inte utvilad tillräckligt.
Ska torktumla en maskin tvätt och ta en maskin disk sen ska jag bara mysa med barnen. 
Vi har just sett filmen Modig och den var bra! Jag är dock ganska känslig så jag fällde ett par tårar haha :)
 
Bjuder på bilder från helgens kalas :) Nathalie  tackar så för sina fina presenter hon fick :) 
 
Förlåt för bilderna som ligger ner ;) 
 
ta
in t
.
 
 
 
 och 


Kommentarer
Anonym

Fina bilder!!!!! :) Grattis efterskott lilla prinsessan!

2012-11-25 @ 20:30:43
nyfiken läsare

Hon är så himla söt!!

2012-11-27 @ 21:08:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0