Heja mamma!

Idag har jag barnen helt för mig själv :) Pappa Pontus är och träffar Jonas och äter middag med han. Jag och barnen bakade en kladdkaka när vi kom hem. Vi åt chockladmacka också. Sen myste vi i soffan och sen åt vi paj. Då hörde vi glassbilen, det regnade ute så jag hade ingen lust att springa ut. Så jag drog en liten story att jag inte skulle hinna ut fören han kört. Men barnen skrek och hade sig att jag skulle skynda mig. Glassbilen stannar snett emot vårt hus hos grannen där vi har alla våra stora rumsfönster mot. Så där stod barnen och hejdade på mig- och tänka sig jag hann ;). Försöker annars undvika glassbilen då det egentligen är mycket billigare att handla pinnglass i affären. Men vad gör man inte för sina barn ;). Det är nog en fin tanke när dem blir stora att vi handlade glass av den blåa spelande glassbilen :).

Jag minns att min mormor alltid handlade av glassbilen, det var mörkt och hela glassbilen lös där bak med den stora skärmen på alla glassar :). * mystanke*

Nu har vi ätit varsin glass och barnen ligger i vår säng och tittar på tv, LÄS - busar en massa!! Varför är det alltid så roligt att hoppa och busa i sina föräldras säng?

Jag hamnade här då det är lättare att blogga än iphonen.. Skulle gärna vilja ha en ipad eller en mini laptop men det får bli senare, efter julen kanske!

Nu ska jag skriva lite i hemlighetsbloggen så kika in där sen vettja om ni har lust!

God kväll!



Kommentarer
Anonym

Trist att jag inte får läsa din hemliga :(

2012-11-01 @ 19:41:05
Eva

BMW är såld, men det blev en till BMW, så klart.. =)

2012-11-03 @ 23:39:43
Anonym

hahah då e ju inte bloggen hemlig om man ska kunna titta in men såg kul ut titta in så ja kolla jo det va rätt man hitta den inte så hemlig e den hahaha

2012-11-15 @ 20:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0