Edward!!!!!

Igår visades Twligth på tv.

För för 1 år sen skulle jag gå och läggs mig och slog på tv, då gick en film som jag inte kunde släppa. Jag hade ingen aning om vad filmen hette. Sen ett tag senare slog jag på tv och kände igen filmen men då var det 2.an. Det var då Vicki berättade om dem och att hon hade alla böckerna Skaffade hem alla filmerna och tittade på dem. Och sen gick vi på bio och såg del 4 som är uppdelad på 2. Lånade sista boken av Vicki för jag kunde inte hålla mig 6 månader att se slutet :). Nästa vecka är det dags då är det premiär på sista delen!! Längtar :).

Edward är min favorit. Han är speciell och det får honom att se bra ut också! Pontus och jag har våra kändisfavoriter- frikort som han kallar det. Jag har Edward och han har Agnes, linda Bengtzing och Carina berg- ja han har flera. För mig räcker Edward haha.

Nu ska jag köra till jobb!



Kommentarer
Eva

Haha... Då får du också börja gilla några andra än edward... :P

2012-11-07 @ 15:01:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0