Vad glad jag är :) underbara Martin vill f...

Vad glad jag är :) underbara Martin vill filma på vårt bröllop och jag kan inte tacka honom nog för det :).! Så skönt- en sak till som är avklarad! Idag när jag hade slutat och gick tillbaka till bilen såg jag en frisör. 2 timmar senare gick jag ut där i från i nyklippt och färgat hår :). Jag hade ju förstört mitt hår genom att slinga och färga håret 5 gånger på två dagar. Jag har aldrig sett mitt hår så slitet :( fy vad håret klonade sig och blev risigt :(. Inte vågade jag platta, föna eller locka det heller och jag oroade mig för hur håret skulle se ut på den stora dagen. Håret fick sig en rejäll klippning för det behövdes men inte var det roligt- jag som precis hade fått långt hår :( men men bättre att ha friskt hår! Ska bli intressant och se om min blivande märker något nu när han kommer :) I morgon ska Hampus på utflykt med skolan och matsäck är inköpt :) Ikväll har Nathalie beställt köttbullar så hoppas köttet är tinat annars får det bli köttebullar i morgon :) Vad ska ni äta för något gott idag?



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Fisk, potatis och gurkmajonäs.

2012-05-08 @ 16:40:16
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
c

Kram du ska se allt klär en skönhet ..så du blir säkert jätte fin el så testa för dagen förlängn ... låt se bildbevis heheh

2012-05-08 @ 16:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0