Jag vet inte vad jag ska tro!!! Igår när j...

Jag vet inte vad jag ska tro!!! Igår när jag kollade vädret för vår bröllopsdag så visade Skurup lite regn! När jag tittar nu i morse skulle det vara 18 grader och mest klart!! Gissar på att man kommer kolla vädret många gånger :). Att det småregnar lite är ok eftersom vi kan få skydd av träden vid bygdegården men spöregn är jag väldigt rädd för! Finns inget ställe då att ta bröllopsfotona :( så snälla inget regn tack!! Idag är det onsdag . Tänkte vika in all rentvätt. Hade stor tvättdag igår och i måndags dammade jag hela huset och dammsög. Se om jag kan dammsuga bilen idag med. Skönt när man är ledig dagen efter och kan gå och lägga sig när man vill :). I morgon är vi lediga :). Då ska jag på någon hudsakgrej hemma hos en granne men framför allt ser i framemot sovmorgon :) Tror det blir en tur ner till pappa också och låna hans skrivare. Tror han kan skriva ut ganska så stort som jag behöver till bordsplaceringen. På fredag har vi inga planer men sen på lördagen är dagen fullbokad. Sen på söndagen är det myssöndag. Kanske packa ner våra väskor nathalies och min. Nu har jag nyss ätit frukost och ska ut i det blöta nu! Tur man inte jobbar utomhus :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0