Jag tänker hela tiden att jag ska blogga m...

Jag tänker hela tiden att jag ska blogga men antigen blir jag sur på tochen på iphonen eller så är jag för trött.. Nu är det inte många dagar tills vi gifter oss... Samtidigt så renoverar vi huset. Tak fönster och fasaden. Idag la vi rör på gården för regnvattnet och fick i satt två fönster. Pappa hjälper oss med fönster och taket och fasaden har vi hyrt folk som ska fixa det.. Så ja de är full rulle! Jag fick gjort det sista på datorn idag. Alla andra saker ska fixas i morgon. Även träffa prästen med barnen, Marine och min pappa. Sen på fredag blir det att handla allt och fixa lokalen. Jag pratade med min arbetsledare idag om jag fick jobba i fredagen för kunna vara ledig och det va inga problem - skönt! Så på kvällen beger jag och nathis till Marine . skönt att inte behöva stressa! Nu ska jag sova- blev en lång och intensiv dag på jobb idag! Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0