God morgon denna söndag!  Kl är ni nio i b...

img_9083 (MMS)

God morgon denna söndag!  Kl är ni nio i början av denna skrivande stund! Jag är jätte trött... Men har haft en trevlig helg! I fredags efter jobb stack jag ut och handlade presenter till Brian som Hampus var bjuden till på kalas från dagis. Det blev tre bilar och en pruttkudde. Köpte en pruttkudde till ett annat barnkalas på dagis förra året och den blev med så uppskattad skrattade barnen högljudd  - lyckoträff!  När jag gick inne på mobilia gick jag förbi phonefamily. Det slutade med en ny iphone 4s med telenor. Skulle få samma kostnader som jag har med 3 idag men dock inga höga räkningar som jag fick i veckan på  1200 kr :(.  Jag fick även 500 kr att handla för på phonefamily , skyddsfilm, skal och en liten iphonedocka som jag har velat ha :).  Ja nu kan jag känna att jag kunde faktiskt ha väntat tills mitt avtal med 3 har gått ut i oktober så nu får jag betala 1200 kr för att jag avslutar mitt avtal 3 månader innan och då kan jag ändå inte få igång min nya iphone fören i augusti för jag vill behålla mitt nr!  Aja det blir nog bra ändå..  Pontus ringde och sa om jag kunde klippa gräs när jag kom hem så jag handlade, ladda på min spotify och hämtade narhalie sen satte jag igång högmusik i lurarna samtidigt som gräset blev klippt!  Vi tog det bara  lugnt denna fredag kväll!  Lördag morgon visste jag det skulle bli svensexa! Det visste Pontus med då det är sista helgen :) men att dem skulle kidnappa han redan på  morgonkvisten trodde han aldrig så när killarna stampade upp till en nyvaken Pontus vid dator blev han väldigt överraskad! De hade bråttom iväg och barnen och jag körde samtidigt då vi skulle på barnkalas på busfabriken kl 10. På förmiddagen fick jag sedan en bild på pontus :) Efter busfabriken åkte vi hem, mös lite med dante för att sedan 2 timmar senare åka till jessicas 18 års fest :) där hade vi alla roligt och barnen var jätte trött så elva kom dem i säng. Pontus sms:ade jag med från och till från 11-02.30 när han kom hem! Jag sover så dåligt när han festar och ska komma hem på natten. Dem hade spelat paintball , duschat bastat ätit fått lite rolig underhållning av Joseph och avslutat kvällen i Danmark! Lyckad kväll med andra ord :).  Söndag- får se vad som händer idag.. Kanske skulle Pontus arbetskompis komma med hennes barn eller så ska vi riva puts på huset. Kl 18 ska jag bort till bygdegården iallafall- få nyklarna ;) och kolla läget en sista gång :).  Nästa söndag är jag gift- ofattbart! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0