Danteman



Igår fick jag åka iväg med Dante till veterinären. Hans mun kunde han inte stänga men äta och dricka gick bra.
Åkte till gammelgårdens djurklinik för jag fick snabbt en tid till Staffan!! Helt otrolig vilken underbar klinik!! Alla som var där fick man trevligt bemötande av och själva veterinären Staffan var underbar mot dante!
Det blev undersökning, kortisonspruta och rönken. Man kom fram till att han muskeln. Så blev han inte bättre under helgen av sprutan fick vi återkomma så fick han mer sprutor för att bygga upp musklen igen! Jag hade förväntat mig dyra pengar men priset var helt okej för all den vård han fick! Dante som tidigare varit rädd för djurkliniker och veterinärer var glad redan när han kom in och gillade säkert Staffan eftersom han var glad och visade igen rädsla alls, och så blev han såklart bjuden på hundgottis :)

Nu ska jag börja arbetsdagen!
Ikväll ska jag tvinga Pontus kolla på Bridesmaid :)

 



Kommentarer
Pernilla

Skönt att det gick så bra hos veterinären. Hoppas han blir bra i käken snart. Kram

2012-03-17 @ 09:12:28
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0