Ja igår satt jag med papperna. Nästa vecka...

img_4642 (MMS)

Ja igår satt jag med papperna. Nästa vecka ska dem skickas i väg. Tårtan ska också beställas nästa vecka.  Visa saker lägger man åt sidan men får sitta ner  snart och ta i tu med en del. Det jag kan fixa redan nu kan man göra klart. Månaden maj vill jag ha allt klart och bara ta det lugnt och kanske göra fint i trädgården inför sommaren! Får hoppas då också att våren är kommen :)  Mycket grilldagar hoppas vi också på :) ska göra verandan och trädgården fin denna sommar! Denna sommarn har man lön och semester vilket betyder att det finns pengar till att köpa in nya trädgårdssaker, krukor och sandsaker att ha i sandlådan :) skulle vill ha en hängmatta, nya trädgårdslampor också :) Usch vad mycket det är man vill ha!  Fräscha upp väggar i hela huset med ny färg och nya möbler på ovanvåningen! :) lång tids projekt samtidigt som man vill åka till Legoland, lalandia, kreta, Astrid Lindgrens värld! Ja hoppas på en fin och trevlig sommar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0