God morgon bloggen! Jag skrev ett jätte lå...

God morgon bloggen! Jag skrev ett jätte långt inlägg igår men såklart försvann det! Irriterande! Jag hämtade iallafall ut min reparerade iphone igår. Jag har ju tappat den i golvet ett x antal gånger och skärmen var sprucken. Lagad en gång men tog några veckor så var den sprucken igen.. Något mina vänner påpekade hur snygg min tejpade iphone var ;). Förra veckan tappade jag den och då slutade tocheen att fungera så då fick det Bli att lämna in den. Hittade ett billigt ställe 499 kr. Tog ett par dagar och nu är den hel! Synligt iallafall. Tocheen vill inte finns i mellanåt. Det stör mig lite men jag överlever nog... Såg dem hade på 3 ett erbjudande. Fri surf, samtal sms och mms plus nya iphone 4s för 349 kr i månaden. Jag sitter fast med detta till oktober :( Ja annars som ni såg på bilden från igår har vi grillat och satt ute igår och åt i det fina vädret! Mys! Sedan skapade jag ett evenemang på Facebook om bröllopet. Behöver ha reda på vad folk inte tåler i mat. Fina Nina ringde och hade en hel lista på vad hon inte tålde ;) det vanligaste brukar vara nötter men Nina hon är speciell hon ;). Men det är jätte bra att veta så vi kan fixa och ändra i menyn :) Nötter har vi några stycken som är allergisk mot. Och även gluten. Detta blir spännande :) folk har också tillgång på facebok att klicka i om dem kommer eller inte och det är spännande med att se vem som kan komma :) Nu har jag frukost och ikväll är det zumbatime- härliga onsdag!



Kommentarer
Pernilla

En träff supersnart låter som en bra ide. Lördag kan vi inte då är det loppis och fika hos Calles föräldrar. Fredag ska jag slippa mig vid 17-tiden. Skulle vara lite senare på fredag i så fall?? Kram

2012-03-28 @ 23:16:31
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0