Vigselringar

Idag är det 140 dagar tills den stora dagen är. I slutet av månaden tänkte jag inhandla min klänning eller ringarna.
Det där med ringde står fortfarande oklart. Jag hade hittat den ring jag verkligen ville ha men den hade oäkta diamanter. Så det hoppade jag över. Så hittade vi ett par andra som vi gillade, son jag fortfarande tycker är väldigt fina men så hittade jag en juvelaren på nätet som verkar jätte bra, tyvärr har han inte titanringar så jag mailade honom den oäkta ringen och fråga om han kunde göra ringen i silver med äkta diamanter. Men han svarade att silver var ej slitstarkt och diamanterna hade bara dem kostat 1550 kr st. Och jag tänkte ha minst 4. Dem pengarna ger jag inte.

Ser att många har silver som vigselring men antar att dem kanske är tjocka- vilket jag egentligen är ute efter.

Ska maila dem med den oäkta diamanten och fråga om dem inte kan sätta in riktiga!.

Vad vill ni ha för vigselring eller vad har ni för ring???

Nä nu blir det snart frukost med fil!



Kommentarer
Janina

Vi letade efter vigselringar i silver, med diamanter. fick veta att silver är alldeles för mjukt för att sätta stenar i. efter att ha haft en förlovningsring i silver är jag benägen att hålla med. mönstret försvann, eller slets bort!

Vi köpte ringar i rostfritt stål, med stenar.

2012-01-06 @ 08:45:37
Anonym

Klart du kommer bli en bra faster. Bättre kan dom inte få!!

2012-01-06 @ 10:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0