Vackert och kallt!  Igår när jag kom hem t...

img_1600 (MMS)

Vackert och kallt!  Igår när jag kom hem tog jag dante och gick en runda. Det var kallt med hade klätt nog därefter så jag frös inte! Solen sken och det var riktigt härligt!  Sen hämtade jag Barnen och Pontus körde till tandläkaren. Det blev kotlett med ris, sås Och morötter och till kvällen blev det kladdmuffins :).  Idag är det tisdag och då är det Hampus tur för tandläkaren och Pontus ska in till doktorn med sin hand. Får vi höra bad det är för fel på den :/  Det var allt för idag! Se om jag kan sitta lite vid datorn idag och lägga in lite bilder här! Hej så länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0