Nu äter jag min frukost!! Fick ett nytt jo...

img_1612 (MMS)

Nu äter jag min frukost!! Fick ett nytt jobb på jobb förra veckan. Där hade blivit rejält missköt så jag tog tag i de i morse så jag har haft fyllt upp så frukosten fick bli lite sen. Det blev mackor och ett wienerbröd för jag kände mig skit duktig så jag förtjänade det :).   Igår körde jag ner hos min mamma och lånade en liten tv som dem inte använde. Nathalie blev väldigt glad över att ha en egen tv :). På kvällarna efter tandborstningen brukar Hampus titta lite på tv i sin säng i hemlighet för Nathalie och hon har fått titta i en bok. Men nu kan dem båda titta lite på tv. Annars har hon alltid tyckt det vart kul och låna Hampus säng och titta på film. Hoppas att jag kanske kan få liite längre sovmorgon nu med ;).  Ja i morgon är det onsdag- och den ser jag nu framemot eftersom jag ska Prova brudklänningar då :)  nej nu börja jobba igen, annars blir man Slö och trött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0