4 månader, tandläkaren, sambo med en tjej!

Ja just nu sitter jag utanför tandläkaren. Jag ogillar verkligen det.., dem ska ta vanliga tandstenen och det hatar jag. Det gör ont!
Dem ska även mäta luckorna och se om det blev bättre med operationen(grävningen) dem gjorde sist. Jag tror inte på att det blivit bättre! Då kommer dem vilja göra om det men det får så fall vänta!

Annars så är det 4 månader kvar idag till bröllopet och igår beställde och betalade jag min brudklänning :) väntar såklart efter den men det kommer ta tid att sy den så gissar på 1.5 månad..

Annars så blir jag sambo med Eva i morgon. Två mammor och tre barn :)- mysigt ska vi ha det :)

Och idag ska jag se om någon villig själ vill slinga mitt hår- känner mig ofräsch!! Dålig hy, blek som en Fis, grått hår. Dags att ta tag i det nu tycker jag så brun utan sol flaskan får plockas fram igen och lite nya slingor, kanske annars Eva kan göra det i morgon.

Nu ska jag in. Kommer bilder i kväll!



Kommentarer
Eva

För det kan hon nog! <3

2012-01-26 @ 10:37:43
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0