Sista helgen i februari

I fredags körde ju jag och tränade på kvällen med mamma och Brossan. Jag svettas på gymmet och tränar på men känner aldrig någon träningsvärk så jag måste nog köra på mer. Men maskinen varnade för hög puls sist jag var där :) så idag ska vi träna igen och så ska jag försöka ge mer!

I går vaknade vi till stålande väder och turen gick till Höör! Vi blev bjudna på lunch hos sara, andre, Benji och Amanda! Sen blev det fika och strax efter halv sex , sex åkte vi hem från en hel dag där! Barnen somnade direkt och sov sen till i morse då kl ringde 05.

Så nu är en ny arbetsvecka här och jag har frukost på jobb nu! Inga planer i veckan förutom att träna och tvätta lite :) och ringa lite samtal om bröllopet.

Hoppas ni läsare får en trevlig måndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0