Min klänning är klar! :) :)

Loggade just in och fick se ett mail! Min klänning har blivit klar och ska nu skickas! Fy faro vad spännande!! :) :) LÄNGTAR!!!!


Nu ska jag kolla lite saker på nätet! .. Tiara, slöjor och blommor. Vet inte om jag ska ha slöja. Men tiara vill jag ha!

Igår var jag inen hos två florister och pratade blommor..  Ska besöka en till.. Jag har frågat tre olika florister. Varje butik får jag nya ideer :) Så nu står det mellan tre buketter.. Ska besöka en annan på måndag!


Ja det var allt för nu! Dagarna går framåt. Tränat måndag och onsdag med mamma- försöker få ner mina lårmått :)
Hade Pontus familj här i söndags utom vicki :/  .

Nu på lörda är det kalas för brossan som fyller 20 :) ska bli kul att fira lite!

Om ni läsare vill veta något eller så så fråga på! :)



Kommentarer
Anonym

Vart köpte du din klänning? Nyfiken som en strut!

2012-02-22 @ 20:48:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0