Internetshopping!

Sen jag kom hem har jag beställt lite saker på nätet.

Slöja
Tiara
Brudväska

men jag visar inget än :) Sen om det kommer att användas får ses när jag ska prova allt och se vad som passar till! Det lönar sig att kolla runt på olika ställen vad priserna ligger på :) . Detta jag köpte nu hittade jag på bra sidor och fick det riktigt billigt vill jag påstå! :)



Nu är det bara skor också sen tror jag att jag är färdig till mig själv :)

Pontus pratade just med Nina.. Teddys tjej. = Teddy - Bestman. Pontus har ju inte fått se min klänning och när han pratade med Nina lät det som så att Teddy och Pontus skulle ut och kolla kläder till bröllopet då Pontus säger till Nina- Diana får ju inte se våra kläder. Som jag log :) Älskling har noll koll på "reglerna"... Jag sa det får jag visst men att inte brudgummen ska se klänningen är vanligt.  Pontus lille älskling. Lät så gulligt av honom och det ska bli kul att jag heller inte får se deras kläder!  Jag har ju ett ganska stort kontrollbehov av visa saker men  att Nina är med och kollar kläderna känns extra bra och lugnt så hon kan se att det sitter bra på honom :)

Sen är det "bara" ringarna som är den stora kostnaden. Sen kommer barnens kläder och bords dekrationer och sedan lite smått och gott :) 

nu ska jag surfa vidare!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0