Feb 2012

Tiden springer i väg.. Denna månaden är det alla hjärtans dag. Min mormors födelsedag om hon hade levt och brossan blir 20 år!!! :)

Idag ska jag dessutom börja träna! jag har aldrig varit någon träningsmänniska. men jag testade zumba för ett par månader sen i malmö.. det kostade 120 kr och var ganska sent på kvällen så det passar inte mig alls. sen såg jag en tjej som har zumba på tisdagar i skurup men det var kl 17 och det hinner jag inte heller. hon tog 80 kr/ pass. men efter lite gogglade hittade jag sumba arobic här i skurup för 60 kr /passet :) onsdagar 19-20. Passar mig perfekt :) Så p onsdag tänkte jag testa. mamma och brossan har med börjat där och gymmar så idag åker jag med dem och kollar in stället. Jag behöver inte gå ner i vikt men lite fastare nederdel behövs! jag har typ M överkropp och L i underkropp  så den L: en tänkte jag få ner lite. Annars hoppas jag på bättre kondis ;)

bjuder på någon bild på oss :)







måste sticka. tandläkaren med nathis!





Kommentarer
Martina - FOTOBLOGG

Hej Diana!

Självklart vill jag fortfarande fotografera er! :) Längtar jätte mycket! Mars blir perfekt, säg bara till när ni kan så ska vi lösa de! Vill ju veta mer om er och träffa er innan er stora dag :)



Ha en super bra dag! Kram

2012-02-07 @ 09:23:43
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0