Heeeelg :)

Ja denna veckan jobbade man ju bara 4 dagar och det kändes tyckte jag. När fredagen kom kände man sig fortfarande ganska pigg :)
Barnen har precis lagt sig. Vi hade fredagsmys som varade länge :). Det blev chockladpudding för barnen med vaniljkräm på . Vi vuxna tog hallon/Björnbärs paj med glass/ vaniljsås. Tröttnat på allt godis i påskhelgen.
Nu ligger alla i sina sängar, och Pontus kollar blocket och undrade just om vi skulle köpa en åsna! - nej tack :)

I morgon är det tivoli i byn :) ditt ska vi med barnen och på eftermiddagen ska vi in till Marine och robin för lördagsmys :) då ska jag lämna lite saker hos dem och så ska jag klappa på min klänning :) hon har den hemma hos sig. :) kommer bli en mysig kvälll :)

Hoppas ni får en fin lördag!



Kommentarer
C

Vilken tur den finns där då ..dj bra val om man ser på facit i hand ... Ha så himla kul i danmark

2012-04-13 @ 22:39:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0