God dag! I onsdags färgade jag håret. Jag...

God dag! I onsdags färgade jag håret. Jag hade det blont slingat men hade inte slingat det på länge så i onsdags gjorde jag en lätt blondering igen- det gav mig vääldigt ljust och med rött på toppen. Köptes då en färg som var mörkblont för att tona ner och få allt jämt.! Det blev för mörkt. Sen har jag försökt rätta till det men lyckas inte få det fint :( så hela fredagen gick åt till håret. Pontus var ute med jobb och barnen och jag hade fredagsmys till lets dance. Lördagen hade vi frukostmys med Teddy och Nina och vid 14 åkte jag ock barnen med monika till bo Ohlsson. Vi kom hem ganska sent så det var läggdags för barnen. Söndag igår kom svärmor, Vicki och gammelfarmor inger. Pontus var kock och bordsplaceringen blev klar med hjälp av Vicki! Nu har alla gett svar och nu vet vi vem som kommer :). Nu slutade Pontus så nu ska vi hem :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0