Bokningar...

Ja denna vecka har det blivit mycket Bokningar... Igår ringde prästen. Trodde faktiskt dem hörde av sig typ bara 2 veckor innan. Men han ringde iallafall igår och bestämde träff med oss om 2 veckor. Han var väldigt trevlig så det kändes jätte bra :).

Gjorde även en till bokning som jag är glad över och även vart vi ska sitta på flyger ner till Kreta :)

Får dock lägga på ett kol att leta efter vilja psalmer vi ska ha, det har jag inte gjort än.

Alla papper från skatteverket är även klara. Dock blev det lite fel så barnen har redan ändrat sina efternamn. Dem heter Andersson nu. Innan efter mig Johansson. Blev orolig att mitt med skulle redan ändras så jag ringde dem men det var ingen risk att det skulle ske.
Bra- vill ju inte heta Andersson fören jag gift mig :).

Ja vad händer annars. Det är påsk :) marknad i skurup i morgon. På påskafton blir det frukost hos inger :) och på söndag eller måndag middag hos svärmor! Gillar att ha gäster på besök men roligare att bli själv bjuden- maten smakar bättre då :)


Nu är kl 07 och jag ska börja arbetsdagen!

Ha en bra skärtorsdag :)



Kommentarer
Farmor

Herrejisses ,prällen redan..tiden bara rusar.

kramar till er alla.

2012-04-05 @ 10:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0