Ändring sådär i "slutet".

Ja nästa månad gifter vi ju oss och allting är klart förutom borssdukarna. Pontus och teddys kläder är ännu inte inköpta och jag tjatar på Pontus att göra det men det är svårt när Teddy jobbar som han gör. Men någon gång ska den nog få tag i kläderna.!

Annars är allt bokat, var färdig med en stor sak men vi uppgraderade oss så jag fixar den biten helt idag.

Sen är det som sagt dukarna jag ska fixa sen är allt klart! Ska bara ringa lite samtal och träffa lite folk men det behövs inte göras nu direkt. Så nu kan vi njuta av lugnet fram till bröllopet och det är skönt att inte behöva stressa..

Idag ska jag även ringa flyget och boka vart vill sitta på flygplanet. Vi åker ju till Kreta igen detta året :) samma plats, samma hotell då vi trivdes bra där vi var sist! Underbar personal som hade mat/baren vid poolen också! Han gjorde allt för att få oss nöjda och bjöd på en hel del! Perfekt ställe för barnen var det också! Ska bli skönt med sol och värme igen :).

Påtal om solen är det snart dags för solariumabesök. Kritvita jag i en vit klänning är kanske inte så fint.. Se om min hy blir lite bättre också- hoppas på det.

Ja annars så jobbar jag på. Har frukost nu och ska strax jobba på igen!. Ha en fin tisdag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0