Idag är det fredag! Så underbart! Idag föl...

Idag är det fredag! Så underbart! Idag följer inte Pontus med mig hem- så idag slutar jag tidigare :). Han ska nämligen ha lite roligt med Teddy :). Teddys Nina jobbar så det är inte lönt att jag följer med. Bättre jag åker hem när jag är färdig, betalar räckningar, städar lite- kryper ner i säng och bara stressar ner i lugnet för att sedan hämta våra stora barn på dagis! Sen hem och äta och ha kvällsmys med chips. Gå och lägga oss tidigt eftersom sen ska jag upp i natten- värma bilen- bära över sovande barn och köra och hämta älskling mitt i natta. Hem lämna av dem för att köra till Jannica i stan. Där ska jag vara innan 05 för då går bilen till Ullared :)- sova får jag göra när jag är pensionär.... :) Hoppas mina läsare får en bra helg :)



Kommentarer
Rebecca

Trevligt ^^

2011-09-23 @ 10:51:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0