Sjuker

Usch vad jag är sjuk...


Eller ja inte så värt.. Börjar få tillbaka rösten men idag har jag fått rethosta... Torr som fan i halsen...  Jobbigt när man pratar!

Som sagt har jag laddat mer bloggappen men den klyddar för mig- hur går det för er andra som har den?

idag kommer jag inte in in på min blogg. den loggar liksom inte in.  :/


Ja annars är allt som vanligt här..

Pontus , stora älsklingen fyller år i morgon och presenter är inköpt :). Får packa in dem ikväll! Han är hos sin kusin och jobbar lite..

Köpte 4 kg färs idag med som ska in i frysen!

I morgon kommer mamma och pappa på middag eftersom Pontus fyller och jag vet vad vi ska bjuda på :)

Snart är det sängdags för barnen och då ska jag ta fram chipsen och NJUTA!



Trevlig onsdag- och missa inte säsongstarten av GREYS!


Kommentarer
Eva & Neo

<3

2011-10-05 @ 22:17:23
URL: http://minioman.blogg.se/
Matilda

Hej :) jag måste bara fråga dig en sak .. Min dotter har fått en rosa snuttefilt som är en gris av dig om jag inte minns fel :) undrar bara var den är köpt.. Elise kan inte somna utan den så vill gärna få tag på en till :) nu är den ju ganska gammal så den finns kanske inte att få tag på längre.. Du kan svara till min blogg :) kram Matilda ( Malins syster) :)

2011-10-08 @ 23:05:19
URL: http://Www.nattstad.se/MatildaCarlsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0