ID Bare Minerals

ja jag har just skickat iväg en beställning på bare minerals..

Idag va jag med eva på moblilia. jag sa jag ville ha ett riktigt täckande foundation eftersom jag har så dålig hy.

Jag frågade inne på kicks vad hon rekomenderade och då sa hon att bare minerals var bra.  Men ett sådant startkitt kostade 995 kr.. ett värde annars på 2000 kr...
Men jag som sitter mycket på usa sidor misstänkte att detta kunde jag nog få för billigare peng.

Och japp! för ett litet kit- prova på kitt med concerler och foundation och något annat + två olika penslar för under 200 kr!



skulle jag sedan bli kär i detta smink hittade jag ett  annat lite större paket för under halva kickspriset





Detta hittar ni på http://www.lookfantastic.com/

eller feelunique.com



Båda är billiga och har även andra produkter! Tror dessutom frakten är gratis på båda hemsidorna!


Kommentarer
Anonym

Varning. Tar de det i tullen får du betala skatt på det när du hämtar ut det... 25% på original pris.

Jag har vet för jag har råkat ut för de :(

2011-10-26 @ 20:52:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0