Torsdag- skit dag!

Idag är det torsdag. Denna dag har jag fasat för. Ska nämligen till tandläkaren. Och jag får alltid höra- använder du tandtråd? Sen sist jag var där har jag använt tandtråden flitigt men jag räknar med att få höra det ändå... Hörde på radion förra veckan att det var nog ett standard uttryck dem använder...

Sist jag var hos tandläkaren var i somras. Det var då jag blev klar med mina 2 rotfyllningar. Idag är det vanlig koll med jag är väldigt säker på att han hittar något som måste fixas bara just för att jag spara pengar samtidigt som det är jul! Usch jag vill verkligen inte dit... Och jag hatar att rönka munnen, ha dem äckliga sakerna i kinden och bita ihop- det gör ont på mig och jag har så lätt för att klöckas.

Idag får det bli ett klagomålsinlägg!!

Jag är inte på topp idag...

Hej då.



Kommentarer
Eva

Pepp pepp

2011-11-10 @ 09:02:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0