Tandläkarbesök slutar aldrig bra. Som jag...

Tandläkarbesök slutar aldrig bra. Som jag skrev igår kände jag på mig att det inte skulle bli en bra torsdag. Så bra mins magkänslor var. När jag gick därifrån kunde jag konstatera att denna julen blir väldigt fattig. Varenda krona som blir över när räkningarna är betalda går till nya Tandläkarbesök.. Detta känns väldigt gråtfärdigt eftersom mina tänder kostade 12 000 kr förra året och tänderna blev klara i mars detta året. Så jag blev väldigt ledsen och arg när jag gick där ifrån. Han frågade när han kunde satte upp tid för " operation" och jag svarade gärna efter julen vilket jag fick till svar att så länge kunde det inte alls vänta. Hur rik tror dem att man är.?????!! Det gör mig arg.!!! Så just nu känns det väldigt jobbigt! Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren när det handlar om så mycket pengar och det går inte att få ihopa ekonomiskt.. Usch- nu ska jag försöka att inte tänka på det - godnatt!



Kommentarer
Malin, tuva & timon

Skaffa friskvårdsavtal. Hos folktandvården, förstår dig fullt ut. Sj har jag varit hos tandl 16 gånger på hela 2011.. Men som tur är betalar jag fast avgift varje månad..



Hoppas din jul inte är rent förstörd. Va ska dom operera?



Kram malin

2011-11-11 @ 22:53:50
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Anonym

oj oj oj. Vad har hänt me tänderna? Jag är frisktandvårdare o betalar ca 160kr/mån. Jag hade varit fattig annars. Kram

2011-11-12 @ 19:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0