Ny vecka!

Ja en ny vecka är här!
Den innehåller inget ovanligt idag, tandläkaren i morgon. Dem ska ta min ena sida både uppe och nere och gräva i mitt tandkött. Jag har enligt dem så mycket tandsten att det är är nära till tandlossning. Så detta måste göras akut.
På onsdag har Hampus fått ny tid till ögonläkaren. Och på kvällen är det twlight med fyra tjejer- det längtar jag till!! Så onsdag är en bra dag! Och på torsdag är det tillbaka till tandläkaren för att göra andra sidan av munnen. Men tandläkarbesökena är inte färdiga där. Nej sen har jag ett hål och sen ska proceduren gå om igen efter 2 mån. Sen får man se om det behövs en tredje gång- men det vägrar jag! Detta kommer kosta och jag är så arg att det kommer NU!!! Vi har ett bröllop som är bokat och dit går mina pengar till!!
Känna så konstigt det här med tandläkaren. Dem kan egentligen säga till en vad som helst som behöver fixas i munnen för man vet inte ett skit. Dem kan luras och säga att man har ett hål utan man vet om det egentligen. Om man inte är så smart och kollar rönkenbilderna.

Iallafall sen på fredag ska vi hem till Pontus kusin med familj :) det ser jag också som något kul så ja. Veckan är full med trevliga och mindre trevliga saker!

Och sen föresten inväntar jag på tärnornas klänning! Ska beställa en till klänning eftersom att jag bestämde mig för att ha EN till tärna med!!! :) Marine saknades så hon blev också tillfrågad :)
Så nu är det Eva, Marine och Jannica :). Inbjudningskorten har sakta börjats skicka ut. Skickar nog ut dem flesta i nästa vecka eller veckan därpå!

Hej svejs!



Kommentarer
Isabelle<3

Vill du ha längre & fylligare ögonfransar naturligt?

Då är min tävling perfekt för dig, du kan vinna ett eyelash serium som gör dina ögonfransar fylligare & längre på endast 3veckor!

Klart man vill vara extra fin osminkad?

Eller varför inte ge bort som julklapp eller födelsedagspresent? En super bra present..

Förlåt om du ej gillar såna här tävlingskommentarer men ser detta som en rekomendation bara! Kram



http://isabellealberti.blogg.se/2011/november/tavling-1.html#comment

2011-11-14 @ 14:12:35
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Anonym

Men Oj. Du kanske skulle besöka en annan tandläkare för 2a hands kontroll. Kram

2011-11-14 @ 20:44:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0