Kommer ni kanske ihåg jag sa jag beställde...

Kommer ni kanske ihåg jag sa jag beställde smink på nätet ? Jag såg sedan att dom hade dragit pengar två gånger. Jag hade sett fel. Dem har dragit pengar men sen satt in dem igen. Så nu tror jag inte där kommer något paket. :( Det är ju nästan 2 veckor sen och frakten skulle ta 7 dagar om jag förstod det rätt :/ så lookfantasic rekommenderas inte.... Idag har jag pysslat med barnen. Till bröllopet. Mamma och Robbi var hos på förmiddagen igår och åt äpplekaka hos oss. Visade henne Evas scrapbook och mamma blev med sugen att scrapa till julen så vi ska ha en sån pysseldag till julen :) Sen har vi bokat hotel i början på december till Tyskland till Lübeck med Teddy och Nina - det ser vi framemot :) Snart ska barnen sova och jag ska lägga in tvätt och sen blir det nog att somna i soffan till en film med Pontus :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0