Torsdag- träningsvärk- hell yeah!

Ja idag hälsar vi träningsvärken välkommen :) det känns kul att känna att sin kropp har fått jobba och jag längtar redan efter nästa pass! 


Glömt och ladda upp lite bilder från lördagen på Nathalie och Marine :)



Sen har jag beställt lite kläder dessutom, både till mig och barnen och till brossans tjej Jessica. Hon fyller år nästa vecka och jag frågade henne vad hon önskade sig. Hon sa inget- pussar utav barnen <3  det blev att jag beställde en tröja till henne på Gina tricot som hon ville ha :)


Till Jessica:
 från Gina.

Till mig själv:

      dem 5 första är från Hm och dem andra två från Gina.

Till barnen:

   

Tror inte det ska behövas köpa mer sommarkläder till barnen då dem redan har en hel del :) och jag likaså!

I morgon är det fredag och sen helg.. Får se vad helgen erbjuder.. Tror svärmor och Jonas skulle komma! :)


Nu ska jag hoppa i duschen och sen i säng!

Natti natt gott folk!








Kommentarer
Theojenny

Nice site, regards from the netherlands!

2011-10-27 @ 07:45:04
URL: http://theojenny.blogll.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0