lördagen den 21 maj

dagen började med att hela familjen åt frukost tillsammans- det är ljuvligt när hela familjen kan vakna upp tillsammans.

sen begav vi oss till kyrkogården.



Barnen fick hjälpa till att rensa och det gjorde dem så gärna.. och så pratade dem lite till mormor. Hampus vet om att mormor kan höra oss där uppe i himmlen.
Han pratar mycket om gammelmormor fortfarande och han lägger blommor på sandlådan eller annan jord han ser och säger att det är till gammelmormor.. sött!. Ändå är det 7 månader sen hon gick bort.

Fint blev det iallfall hos morfar och mormor.

Sedan när vi skulle åka därifrån ringde vi svärmor och frågade om hon var i stallet och att vi tänkte komma.. Men först körde vi inom tygelsjö och fikade på ett kondis med prinsesstårta :)

Bilderna får visa om vår lilla träff.






Sedan åkte vi inom Jula och handlade och sen åkte vi hemåt. jag hade glömt mobil hemma så efter jag ringt upp våra kommande kvällsgäster begav jag mig till affären för att inhandla kvällens mat!

vid 17 kom våra gäster!



det blev massa grillat och kvällen tillbringades på verandan hela kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0