Torsdag och fredag sen är det helg!!

Idag har vi tagit det lugnt. Vi åt god frukost och sen begav vi oss till affären. Efter det körde vi inom biblioteket som jag inte hade besökt innan. Vi fick med oss några låneböcker hem och efter vi kommit hem och ätit lite mellis så läste vi en bok framför Brassan och mös.. Barnen hjälpte mig med dukning och matlagning lagom tills pappa kom hem från jobbet. Nu sover barnen, hamp vaknade precis av en mardröm så Pontus är hos honom lite. Precis avnjutet en god Blåbärspaj som jag gjort själv. Aldrig ska jag mer köpa färdig när det var så enkelt att göra egen!! I morgon är det jobb och sen ska jag hämta ut pengar, och sen lämna kläder på loppisen sen är det helg! Skönt att bara jobba 2 dagar i veckan hihi Fick samtal innan om en intervjuv som fotograf!! Rena drömmen men tyvärr bara ett jobb som varade inte alls så länge så då går det andra jobbet före! Vill ju att ett jobb där jag kan stanna så länge som möjligt på- ha en framtid! Ja vad sen helgen bjuds på- det får vi se!! :)


Kommentarer
Monika

Recept tack =)

2011-03-10 @ 20:48:42
URL: http://familjenrindfalk.blogg.se/
elin (pontus kusin)

Har du fått detta jobbet alltså? Vad roligt och skönt för dig i så fall :)

jag vill oxå ha ditt smarriga recept

2011-03-10 @ 21:02:20
URL: http://twiistedme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0