Slutar med Studiofotograferingen!

Ja det är inte med stor jag säger det, bara lite sorg :) Jag har gjort av med min fotostudio!.

Anledningen är att jag blir sällan nöjd med fotograferingarna jag gör till kunder. Även om jag får mycket beröm av bilderna jag levererat så känner jag mig ärligt talat okunnig! Ibland har jag svårt att få rätt på ljuset eller fantasin till rekvista finns där inte! Jag tycker bilderna blir lite uttråkade och jag har svårt att se att någon verkligen vill betala för bilderna.. Det är så jag känner det.

Sen tycker vi att gäststugan är i för dåligt skick så alla blixtarna fick stå i storarummet och då blev det svårare att fotografera. Att åka hem till andra och fotograferar- det lönade sig inte..

Så ingen studiofotografering mer för mig..  Vem vet vad som sker i framtiden..

Så alla kunder- jag tackar så hjärtligt för mig!

Jag kommer fortsätta fotografera men mer privatbruk eller vänner , inga tjänster förutom bröllopsfotograferingar utomhus dem jag redan har bokade i sommar...

Nu när sommaren ska komma snart får man fotografera ute i stället :)


  


Kommentarer
Ida

Jag har alltid varit nöjd med dina bilder=) Tycler du är duktig Diana! Tryck inte ner dig själv!

Du är bra, visst kan man alltid lära sig mer, men så är det inom alla bransher!! =)

Kram på dej!

2011-04-01 @ 10:00:06
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Linda Leufstedt

Hej !

Tråkigt att du slutar, jag har precis hittat din blogg.

Jag har nyss börjat jobba som fotograf, kika gärna in i min blogg ;-)

2011-04-03 @ 21:24:43
URL: http://www.lindaleufstedt.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0