rena rånet!

Läste på Emelies blogg om att dem skulle campa i år.. Det är något som jag även vet att emil( evas sambo) var intresserad att göra. Och det är sådant som inte alls inresserar mig.. men så läste jag på emelies sida och det fick mig att öppna upp ögonen faktiskt :) Jag har alltid vetlat resa någonstans med husbil istället och googlade just... Husbilar finns att hyra från 8400 kr/vecka och husvagnar för 2900 kr/vecka. SVIMMADE TILL!! hmm var det så jäkla dyrt hade jag ingen anning om! Dock är dem väldigt fina med toalett och dusch i! Hittade nyss en husbil, jätte fin för 3500 på blocket! Ah- det ska tänkas sommarplanner med sambon sen :)


Kommentarer
Emelie Brocka

Vi lånar svärmors vagn, fast på den campingen vi ska ligga på har dom stugor man kan hyra :)

2011-03-12 @ 18:08:27
Eva

Det är mysigt med husvagn, men trångt ;) .... Får se om vi gör något i sommar!

2011-03-14 @ 10:01:59
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0