MÅNDAG? TISDAG?

Undrade just vilken dag det var idag.. tisdag är det ju!! sitter hos syrran, ska hämta en TV till nathalie som vi får gratis och låna hem resväska men mamma sa pappa hade några stycken större än monikas så får kolla det ikväll. Tänkte jag snart skulle börja packa så smått. 
Vi ska strax bege oss mot passexpeditionen och skaffa nytt pass.. Onödig kostnad då mitt pass fortfarande är giltligt till sommaren men när man ska åka till filippinerna får inte passet vara för gammal fast det fortfarande äe giltligt- förstår ni? haha

så är sitter jag spacklad som tusan- nej då men smink syns så svagt i deras kamror så jag har fått kladda på lite extra!


Får pysa nu! det var lite om dagen!


MISSA INTE BARNLOPPISEN PÅ LÖRDAG KL 12-16 & söndagen  kl 10-13  i Slimminge bygdegård i Janstorp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0