Lördag & söndagens familjebilder+ bilder från förr

I lördags var vi som sagt hos pernilla, calle och amanda ! Lite bilder från kvällen










Tänkte jag skulle ta lite flera sådana här familjefoton för att sedan göra fotoböker att framkalla istället för att framkalla foton i stykvis och ha i tråkiga fotoalbum.  På såviss blir det trevligare att titta i i framtiden och se vad man gjorde och vilka vi umgicks med, vad för äventyr man gjorde som barn!



Pernilla öppnade även sin gamla dator och fann ett par bilder från 2004 :)


Midsommarn 2004- jag och syrran hos pernilla på fest :)




Pernilla och jag hemma hos mig när jag bodde hemma :)




Pernilla och jag ute på magasinet i trelleborg :)


Det var vår lördag det! och roligt var den :)


Efter lördag kommer söndag och den spenderades hos syrran! Vi hade roligt med gips..

 

Händerna blev speciella, nu kan vi se hur små barnens händer verkligen var när dem var 4 och  2 år gamla- dessa händer står nu fint på vår skänk!


Det var våran helg!

Idag är det måndag och jag har JOBBAT! Eller ja brevidgång, kan man inte direkt kalla kanske för att jobba men jag fick prova på  :) Nu är vi lediga tills på fredag, och i morgon ska jag fixa nytt pass!


natti natt!





Kommentarer
Pernilla

Tack för i lördags, det va jättetrevligt =). får vi snart göra om igen. Kram

2011-03-07 @ 22:16:58
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
Ida o Melvin!

Kul med gips händerna=)

Lycka till med jobbet!!

2011-03-08 @ 09:50:55
URL: http://idachristensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0