Låt det gå framåt!

Idag började dagen lite tidigare än vad den brukar göra.. Jag hade en tidig tandläkartid så barnen fick börja några minuter tidigare sen blev det fart till Malmö..  Tandläkaren gjorde vad han skulle och sen begav jag mig till willys och veckohandlade.. När jag stod på willys ringde dem från Sydassistans som jag hade varit på interjuv i tisdags och ville träffa mig igen, så nästa vecka ska jag gå brevid i 2 dagar! Det är bara ett vik- dem vet inte hur länge men jag tyckte detta kändes så rätt så jag har hållt tummarna på att dem skulle höra av sig och att jag var den utvalde.. Nu vet jag inte om jag är utvald eller fler ska gå brevid så jag håller fortfarande tummarna!

Därefter åkte jag inom syrran- skulle klippa hennes hår men vi pratade och tiden rann i väg tills det var dags att hämta barnen.. Hem och sen städade jag och fick rensat i köksskåpena! I morgon är det övervåningens tur att bli städad! men på förmiddagen ska jag in till sydassistans och gå igenom papper och annat..

Nu är barnen i säng och jag ska ner och göra pontus sällskap i soffan med lite gott..

Först visa er lite bilder men det sätter jag i annat inlägg!.



Kommentarer
nyfiken läsare

har varit anställd av dem :)

2011-03-05 @ 00:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0