Kräk är det jobbigaste som finns.

Ingen rolig rubrik, men igår var det inget roligt! Jag är hellre förkyld eller har värsta hostan än må illa och spy! Igår åkte jag till jobb, Elin- det är bara brevidgång så jag vet fortfarande inte om jag får jobbet.. Men jag hoppas! Vi åt frukost och åkte sedan mot ridskola. Kom hem och åt min lunch, går dagens rester- Chile con carne. Efter jag hade ätit mådde jag skumt! Jag blev hemskickad lite tidigare från jobb eftersom det inte fanns mer att lära och tänkte då jag kunde göra mina ärende tidigare men mådde fortfarande illa att jag besökte varje toalett ifall jag skulle spy. Hämtade barn och när jag kom inom dörren kom det. La mig till sist på toa eftersom jag kräktes varje timme och vilade i mellan. Somnade på toa och i natt vaknade jag av att jag nog kunde sova i soffan utan att behöva rusa till toalettstolen. Nathalie och Hampus har hosta båda två, nathalies näsa forsar- som vanligt. Så i natt drog jag ner henne till mig så hon fick bättre luft och dricka vatten. Pontus är totalt döv när han sover och märker inte när hon ligger brevid och kallar på honom.. Hon somnade gott om brevid mig i soffan <3 Vaknat och nu mår jag inte illa längre men är svag i kroppen och yr när jag går. Så det blir sängen för mig idag. Tråkigt som f*n eftersom finalen för melodifestivalen är idag och vad gärna sett den med vänner eller familj :(


Kommentarer
Elin

ok, men då håller jag en tumme för att du får det då!!!

2011-03-12 @ 13:37:01
URL: http://twiistedme.blogg.se/
C

Tur han inte har hand om de själv ...tänk om ni inte bott ihopa å han skulle ta hand om barnen själv dj ja hade då vatt rädd å överlåtit det ansvaret till han. Sen sorgligt när han vet du vatt så sjuk borde han visat dej lite mer respekt å låtit dej fått frisknat till.. men sen e han karl så var ju förväntat ... skulle tro han dör om han själv e sjuk då ska du väl passa upp han till punkt å prickar å det ska va tyst runt han ... snacka om ego trippad ...

2011-03-14 @ 16:17:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0