Happy friday

Idag tänkte jag- vad sjutton ska vi hitta på idag.. Men dagen rann iväg ganska snabbt!.

Bärjade med att vi låg i sängen till 09,45 steg upp och åt frukost.

Efterdet gick jag ut i verkstaden och tittade bland våra kartonger.. Jag hittade en hel del saker som jag tog in i huset bland annat fingerfärg till barnen!
Barnen lekte med tågbanan medans jag såg - våra bästa år för att sedan plocka fram fingerfärgerna så det fick målas lite :)




Dem hann precis bli klara med färgerna så kom Monika, Nicke och Molle!

Mer om monikas besök kommer i ett annat inlägg. Hundarna blev fotograferade!

Sedan åkte dem hemåt och barnen och jag tittade på Ensam hemma, tills det var dags att börja på maten!
Efter maten hade Pontus kommit hem men gick sedan ut i verkstaden och barnen och jag gick upp på övervåningen, barnen lekte och tittade på film och jag sitter och kollar igenom dagens bilder och pratade med Pernilla i telefon i 2 timmar :)

Ger ett litet förslag till er med iphone- att skaffa Viber.. Då ringer man gratis till varandra!

Det var våran dag det, vi får se vad som händer i helgen!



Kommentarer
Pernilla

Hahahahaha sjukt galet att vi pratade så länge, kändes som typ en halvtimme bara haha. Kram

2011-03-25 @ 23:24:25
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0