Beställt klart!

Så nu har jag beställt dem sista pengarna till resan, ska hämtas på fredag efter jobb.. Efter jobb ska det också lämnas in kläder till Barnloppisen som är öppen i helgen! Där kan man fynda riktigt mycket!  Förra året handlade jag för ca 500 kr och fick hur mycket kläder som helst, inklusive överaller och vinterjackor till båda barnen! 

Jag försöker verkligen snåla och hålla hårt i pengarna så jag kan få med mig några fickpengar till resan men det är svårt när man är arbetslös.. Men jag kämpar på- har en underbar sambo som föröver pengar till mig så jag kan köpa mat och tanka,eller hitta på något med barnen när det ekar på kontot <3 <3 Och nyss beställde jag underkläder och stumpor till mig och barnen för det verkligen behövdes!! Så nu väntar jag ivrigt på det paketet- annars får vi gå underklädslösa!

hihi nu kommer nathalie med en ny blöja i handen och säger- blöja full.. Dags att byta :) Men det gör hon själv också :)

Snart dags för henne att  sova- natten var inte för roligt.. 3 kräkningar, fick renbädda två gånger  och dusch mitt i natten!  :/ Hon hade sån hosta att det blev för mycket för reflexerna!



Ser inte så ut men där finns massor av plats till- men det kommer nog bli en full väska :)




Hej och hå!


Kommentarer
britta bloggar

Härligt att resa bort!

2011-03-10 @ 00:34:37
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Eva

Kommer att sakna dig min plutt <3 Vi fick in en ny på jobb som skall gå för en utav dom som fick byta avdelning och hon kommer just från filipinerna, kom hit 04 tror jag att det var. Rätt kul :P



Ja jag blev också nöjd med väggen... Luktar inte så gott där inne fortfarande.. Men doften försvinner väl snart....

2011-03-10 @ 09:02:44
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0