ÄÄöööö?


Slänger in en bild på våra galna ungar :)

Kommer inte ihåg när jag blogga sist.



Iförgår hade jag 3 stycken barn här. Det var en storasyster med hennes tvillingsyskon som skulle fotograferas :)
* håller nu på med dessa bilder samtidigt som jag bloggar,ska få dem klara tills idag! *
Efter fotograferingen åkte vi in till biltema för att handa en liten pass och plånboksväska till resan, nackkudde till flyget, rengörningsservetter till bilen och jag har velat ha en sån där gul skylt där det står Barn i Bil. så en sån inskaffades också. Sedan fikade vi och sen begav vi oss till Eva och Neo!



Där gick vi till lekparken. Vi hade te, kaffe i varma termosmuggar och barnen fick saft. Till det åt vi kanel och vaniljbullar som vi hade bakat i helgen. Vi hann med två lekplatser.

Neo och nathalie :)




Sen gick vi hem till Eva och åt korv med bröd! Jätte gott efter massa lek!

Igår var vi lediga från dagis.. Ja vad gjorde vi? Minns inte.. Jo jag satt med bilderna. och sen skrev jag långa mail ;) och sen möblerade vi om rejällt.. Pontus och jag byttade rum med Hampus! Så nu har Hampus det största rummet i Janstorp :) Tänkte köpa en liten barnsoffa till han sen att ha här inne! Jag rullad in även min dator tills hans rum.. Så nu är här fint på hela övervåningen!

Idag var vi i alla fall på 4årskontoll. Det gick bra förutom att hans syn på vänsteröga inte var helt ok så nästa vecka ska vi tillbaka och kolla synen igen.

Däremot hörde han bra, han rita sin streckgubbe som han skulle, han gick balansgång, gjorde hörseltestet, fick klippa i ett papper,  han vägdes 18,9kg och var 107 cm lång och följde sin kurva fint :)
Hon lyssnade på hans tal och sa att han hade lite problem med S men det visste vimredan. Vi har dessutom fått en tid till Logopeden i morgon men BVC sa att hon trodde inte logopeden skulle säga något mer då detta var mycket vanligt hos andra 4 åringar.  Vi får se vad dem säger i morgon! kl 08 har vi fått tid!

Nu ska jag fortsätta med bilderna!

HEJ!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0