Till frisören 2011 :)

Ja det var faktiskt längesen jag var hos frisören. Jag går dit rent för sällan. Men sist klippte jag mig i filippinerna. Annars klipper jag mig faktiskt själv. Fast det blir ju bara lite i topparna på det uppklippta håret. Aldrig det längsta håret. Men i morgon har jag iallafall bokat en tid hos frissan. :) hur det blir får ni se i morgon :) Nathalie är helt blöjfri både på natt och dagtid.! Så någon som vill ha ett halft paket blöjor i nr 6 - hojta :)!! Ja på jobbet går det bra! Jag trivs fortfarande, denna veckan jobbat man bara 4 dagar :) det är toppen! På fredag är det midsommar! Det ska firas med Pernilla, Calle och amanda :) Varit precis på system bolaget och köpt cider för min del. Sommar cider med någon äpple och fläder smak, smakade den på brossans student och den var jätte god. Annars är jag ingen öl, cider eller vinpimplare. :) Nu är vi på väg för att hämta upp våra små hjärtan! Idag till middag blir det pasta-hjul med köttfärssås :) snabbt enkelt och gott :) Hej hej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0