Midsommarafton och lite till.

jag är urkass på att skriva blogg men har varken tiden eller lusten.

I tisdags?- Jo i tisdags fick jag besök av Eva på mitt jobb :)



Hon gjorde så allting gick mycket snabbare och roligare och det blev både frukost och glass tillsammans.
Sedan åkte hon hem och jag blev klar och åkte sedan till Jessica- brossans tjej och fördrev tiden där tills jessica skulle visa mig vart frisören låg.
2 timmar senare var jag ljusare och riktigt fin i håret- jag är jätte nöjd!
Klippning, slingor för 680 kr på Expo på lorensborg! Rekomenderas! Dit kommer jag gå fler gånger!!


Ja annars dem andra dagarna händer inte mycket.

Midsommarmorgon började med frukost och sen ritade barnen, ja även pappa ritade medans jag började städa.
          

Lite över 15 kom våra gäster. Pernilla, calle och Amanda! 

       

Det blev tradionell mat :)

  

Hampus somnade i soffan men nathalie och amanda lekte :)

När klockan tickade mot sovtider åkte besökarna hem och jag gick och la mig i sängen och tittade på tv tills ögonen stängdes :)


Dagen éfter- lördag, i skrivande stund!

Fick sovmorgon idag- tack älskling! Dock kunde jag inte sova men vilade dock till 10.. vaknade med huvudvärk :(

Idag ska vi till Limhamn till svärföräldrarna på middag och sedan ska vi till marknaden där och åka lite karuseller :)

Hej svejs!                                                                                                                                                                                                                                           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0